Semacruiser 6 Motor: Suzuki Vitara asi 104,24 koní a dva oslíci, objem podle oběda, asi 1600 cm3 Převodovka: Samurai Nápravy: Toyota LC 70, rok výroby 1991 Karoserie: Samurai v úpravě Autosema Rozvor: 210 cm Rozchod: 175 cm Celková délka: 325 cm Celková výška:190 cm |
6.1.08 testování SEMACRUISERu 6 |
||||
|
první výjezd byl takový zvláštní - nevěděl jsem co od auta můžu čekat |
ale postupně jsem ho začínal milovat za jeho nezáludné chování a čitelné jízdní vlastnosti |
náklony přes 40° nám nepřipadaly nikterak závratné (to zrovna není on) a auto by jistě ještě pár stupňů zvládlo |
v prudkém výjezdu nám docházel benzín a trochu jsme pocuchali zadní pomocné tyče - bude stačit zpevnit jejich úchyty a bude to super |
5.1.08
12.-15. den stavby SEMACRUISERu 6 |
||||
22.12.07
11. den stavby SEMACRUISERu 6 HOTOVO !!!! |
||||
Tak těchto 8 rukou postavilo za 11 pracovních dní (fakt dost dlouhých) tento skvělý závoďák (a nesmím zapomenout na Zuzku, která k velké Milanově radosti také několikrát vzala do rukou nářadí a plnohodnotně se zapojila do tvorby auta). Doufám, že splní naše očekávání a bude špičkově konkurenceschopný. Všichni si zaslouží velké uznání a DÍK. Ten patří i našim rodinám za velkou trpělivost a toleranci. |
||||
zakrývání před lakem |
mezitím Milan dodělával úpravy dveří |
lakování - mlha předemnou, mlha za mnou |
Tomáš měl vzorný ochranný oděv |
žlutý akrylát od Sunoco Racing Teamu je krásný ... |
.. a modrý snad ještě více |
finální podoba hotového SEMACRUISERu 6 |
pohled na super dveře |
vzadu vznikla "lavice" pro převoz členů Autosemy |
krásný interiér, zatím bez elektrické instalace |
21.12.07 10. den stavby SEMACRUISERu 6 | ||||
Milan upravuje podběhy |
rám už působí bezpečně |
přední rám chrání hlavně nedostatkové blatníky |
celá orámování neváží více jak 75 kg |
vnitřek dostal ochranný nástřik |
16.12.07 9. den stavby SEMACRUISERu 6 | ||||
už se rýsuje krásný profil |
Milan opravil zákazníkovi bobíka, tak jsme ho testli |
karoserie samíka vydrží opravdu moc |
Kuba jezdil jako zkušený bagrista |
výsledek dnešní práce |
15.12.07 8. den stavby SEMACRUISERu 6 | ||||
první oblouk |
syrové vsazení do auta |
konečně ve správné pozici |
díry pro hlavní oblouk jsme vytvářeli oba, ale každý jinak |
postupně se vyžíhalo celé auto |
občas bylo těžké prorazit |
Kuba si trénoval výhled |
dobře odvedená práce |
no jo, listy pryč |
a teď ještě soustavu výztuh |
10.12.07 7. den stavby SEMACRUISERu 6 | ||||
pneumatiky na superširoké disky přezouval osobně pan Černý - majitel stejnojmenného pneuservisu |
před obědem byla namontována hlavní část karoserie - Milan si lebedí |
auto vypadá docela dospěle a moc vyváženě - co se proporcí týče |
odpoledne přibyly i přední blatníky a čelo |
dokonce i světla zůstala zachována - ještě jeden víkend a můžeme se vrhnout na elektriku (Robert) a brzdy (já) |
9.12.07 6. den stavby SEMACRUISERu 6 | |||||||
postupně jsme dostrojili motor |
Milan vyvařil a nabalzámoval karoserii |
ten by klidně mohl startovat |
|||||
3.12.07 5. den stavby SEMACRUISERu 6 | |||||||
podvozek dostal modrou barvu |
a mohlo se pokračovat na motoru |
||||||
2.12.07 4. den stavby SEMACRUISERu 6 | |||||||
milanův nešťastný výraz při pohledu na zavěšenou přední nápravu |
jen tak "odložený" hnací agregát |
na silentbloky nebo natvrdo, toť otázka |
|||||
1.12.07 3. den stavby SEMACRUISERu 6 | |||||||
zadní náprava je přidělána |
brzdy prošly kompletní rapasí (výměnou) |
blok motoru byl vyvařen hliníkem |
|||||
30.11.07 2. den stavby SEMACRUISERu 6 | |||||||
první narafičení zadní nápravy |
kluci rozebírali samíka, ze kterého jsme vzali karoserii |
krása v podání milanova sofistikovaného zavěšení zadní nápravy |
28.11.07
Začala stavba SEMACRUISERu 6 1. den prací |
||||
tato hniloba nám dala rám |
ten byl kupodivu docela pěkný |
nápravy jsme museli nejprve zbavit všech držáků |
diferenciály obdržely střívka od ARB |
"holátka" se musela vyčistit jako lauf z tanku |
pera dodala www.autopera.cz |
motor kluci rozebrali do šroubku |