MIDISEMA 2


 

ferover_small.jpg (12912 bytes)

ferover_1.jpg (112651 bytes)
ferover_2.jpg (138521 bytes)

MIDISEMA 2

Motor Land Rover Td (výkon 104 kW, obsah 2500 cm3) s výrazně upraveným výkonem turbodmychadla a s přestavěným vstřikovacím čerpadlem.

Podvozek vozidla je postaven na rámu z dlouhého Nissanu Patrol, který byl radikálně zkrácen, zúžen a vyztužen.

Přední náprava z Patrola je tuhá, s množstvím výztuh, zavěšená na podélných ramenech, s panhardskou tyčí, odpružená prodlouženými vinutými pružinami. Tlumiče jsou kapalinové upravované v Motexu. Zdvih přední nápravy je 20 cm.

Zadní náprava je tuhá, také Patrol, zavěšená na 4 podélných ramenech a panhardské tyči. Odpružena je vinutými pružinami. Kapalinové tlumiče. Zdvih zadní nápravy 25 cm. Zkřížení náprav je 45 cm. Většina silentbloků na voze je vyráběna na zakázku firmou REVYS Šestajovice.

V obou nápravách jsou diferenciály Patrol, zadní s podtlakem řazenou uzávěrkou.

Brzdy jsou na všech kolech kotoučové.

Pneumatiky od Pneuservisu Černý Úvaly jsou různé podle terénu od 205 - 16 (Truck 2000) až po 7,5 - 16 (šípy).

Závodní sedačky Sparco, čtyřbodové pásy, intercom a sportovní pedály, to je výbava interiéru, kterou dodala firma Bervid Sport Styling.

Karoserie je použita z Daihatsu Feroza, ale s množstvím výztuh a zpevnění. Chladič, nádrž a akumulátor jsou, kvůli rozložení hmotnosti umístěny v zadní části vozu.

Záměrem bylo postavit automobil s rozměry blížící se osvědčeným Suzukám, avšak výkonem shodným se silnými vozy. Podle prvních výsledků se záměr vydařil a vůz ihned zasáhl do bojů o nejvyšší pozice.