Olsema 8 NA PRODEJ !!!

Informace o Semacruiseru 6 zde

     ZPĚT NA ÚVODNÍ STRANU      

 

 

 

Špičkový offroad trialový speciál OLSEMA 8 - na prodej.


Postavený ve Švédsku pro kategorii Prototype, v ČR od 2013, upravený pro tuzemské terény (motor, převodovka, zesílení podvozku, řízení, pneu, atd.). Nejúspěšnější vůz kategorie Prototype současné doby - jediný vůz, se kterým se podařilo obhájit titul mistra Evropy dva roky po sobě. Rovněž dvojnásobný vítěz mistrovství České republiky.
Množství náhradních dílů
Technické parametry:
Motor: Speciální závodní motor postavený v roce 2013 na bázi VW 2.0i, 162koní, 210Nm, včetně závodního laděného výfuk a svodů, filtr K&N. Upravený chladící systém se závodním chladičem.
Převodovka: 3 stupňový automat po repasi, stálá 4x4 s možností vyřazení pohonu zadní nápravy.
Nápravy: Obě nápravy zatáčecí, portálové Volvo C303,
chromoly pevnostní klouby (USA), pevnostní poloosy. Snímače polohy uzávěrek diferenciálů.
Řízení: Hydraulické s přepínáním řízení přední a zadní nápravy a elektronického ukazatele polohy zadní nápravy.
Brzdy: Kotoučové s hydraulickým posilovačem (USA), možnost brždění jen jedné strany (Linelocks).
Pneumatiky: 5ks Irok 42“ + 5ks Lerma Gomme 900X16 MAXI CROSS.
Hliníkové závodní sedačky s 5 bodovými pásy (USA).
Cena: 499 000,-kč
Tel.:+420  603 492 333
autosema@volny.cz


TOP OFFROAD PROTO CAR „OLSEMA 8“ – FOR SALE



Made in Sweden, modified in Czech Republic in 2013. The most successful Proto car – two times in a line was the European Champion! Two times a Czech Champion.
A lot of spare parts.

Technical specifications:
Engine. Racing engine in a base VW 2,0i, made in 2013, 162 HP, 210Nm (flat from 1500 to 6250 rpm), racing exhaust systém, air filter K&N
Gearbox: 3-speed gearbox, in 2013 overhaul, full time 4x4 with possibility to disconnect rear axle
Axles: Steerable front and rear axles, portals Volvo C303, chromoly CV (USA), strength shafts. Diff lockers with sensors.
Steering: Hydraulic, switchable for a front and rear axle, LED sensor of a rear axle position.
Brakes: Disc brakes with hydraulic power (USA), possibility of separate braking (left or right side – Linelocks)
Tyres: 5pcs Irok 42“ + 5pcs Lerma Gomme 900 x 16 Maxi Cross
Aluminium racing seats, 5 point seat belts.
Price: € 18 900

Tel.:+420 603 492 333
autosema@volny.cz
 

 

 

 

 

31.3.2013      Oprava Olsemy 8
Olsema je již na nových kolech a také se nám povedlo předělat spojovačky řízení.
Poté přišlo focení vozů, které přešlo spíše v soutěž, kdo vyjede výš :-)

 

 

 


 

 


Foto jak auto vypadalo před opravou naleznete ve fotkách z Kladna

Oprava Olsemy 8
Premiéra Olsemy v Čechách neproběhla úplně podle našich představ. Přestože pracovala velice dobře a předčila naše očekávání, domů jsme si přivezli po jednom z velice náročných sjezdů nepojízdný stroj. Ačkoliv situace vypadala opravdu dramaticky, dokázali jsme Olsemu díky dobrému pracovnímu zázemí v Milanově dílně a pomoci Jaroslava Linharta opravit za pouhý jeden den. Do příštího závodu v Žatci nám zbývá jen vyměnit spojovací tyče řízení a přezout na nové kola.

Video nehody zatím zde



 


starý chladič protrhla protočená náprava


kloubové ložisko muselo ven, proběhla repase a teď je vše jako nové.

24.2.2013     Auta jsou již téměř připravená na sezónu!!!!!!!!!
Jak Semacruiser, tak i Olsema dostaly nové polepy a vypadají nádherně. Na Olsemě navíc přibyl senzor zadních kol, který vypadá taktéž naprosto dokonale :-)


Nejdříve jsme potřebovali vyzkoušet, jak auto vlastně kříží

a pořád mělo 3 kola na zemi, až jsme toho radši nechali :-D

nový systém ukazování polohy zadních kol

ukazuje velmi přesně a rychle pomocí LED diod na přistrojovce.

Takto vypadá finální verze Olsemy 8 i s polepy
 

obě auta společně


 

11.2.2013     Tento víkend byl ve znamení drobných kosmetických úprav.
Jakub se svým novým spolujezdcem Jaroslavem Zdobinským natřeli kompletně podvozek Olsemy a Tomáš natřel zbývající části Semacruiseru.
Na Olsemu jsme navíc konečně mohli přidělat 6. bod pásů, který přišel poštou až z Norska.
 

Auta vypadají společně moc pěkně

a to i zezadu

podvozek na Olsemě byl hodně odřený

a tak dostal novou černou

takto vypadá výsledek

 

Olsema 8
Na konci sezóny jsme přivezli z Norska nový závodní speciál Olsema, se kterým bude startovat Jakub Michal v kategorii Prototyp

Olsemu jsme převzali na závodě v Norsku, který byl zároveň jejich poslední a největší akcí sezóny. Mimo trialové speciály zde byl vypsán také závod pro formule offroad a nově také divácky velmi atraktivní offroad cross.
Akce to byla velmi povedená a až na chladné a deštivé počasí byl zážitek naprosto dokonalý, zejména při pozorování několika trialových speciálu, které nejsou stavěny na vyšší rychlosti a i při tom si to velmi nekompromisně rozdávaly na crossové trati.
Nově pořízený prototyp se choval velmi dobře a Jakub Michal a Marek Michal vyhráli a posádka v obráceném složení skončila 4., což ve velmi nabité konkurenci 12-ti severských prototypů je skvělé umístění.
Bohužel došlo k přehřátí motoru, protože nejspíš nebyl odvzdušněný chladící okruh a tím vznikly komplikace, které jsme museli po příjezdu domů řešit.
 

Nejdříve bylo nutné Olsemu prohlédnout



pak jsme vyrobili plachtu


a mohlo se začít rozebírat a zjišťovat co a jak


byla špatná vodní pumpa


také jedna z přírub chlazení a hlavně byla prasklá hlava, kterou nám vyměnili Petr a Robert Vachouškovi z Karlových Varů


také jsme zjistili, že je tam poněkud moc hadic


a spleť různých drátů


práce, při předělávání elektroinstalace a podtlaků ve standartu Autosema, byla dost náročná


ale výsledek byl téměř profesionální :-D


vyměnili jsme i brzdové hadičky


a zprovoznili ruční brzdu


výfukové svody jsme museli odizolovat


takto vypadá přístrojová deska po našem zásahu


poté bylo také zapotřebí opravit díru v kole,  kterou se Norům opravit nepodařilo


a opět se ukázala ohromná šikovnost pneuservisu Černý v Úvalech


kolo je to ovšem tak ohromné, že bylo potřeba na obouvání použít nástroje na kola z traktorů a nákladních automobilů
 


 obula se i rezerva na nový disk


nakonec už jen testování, které proběhlo velmi dobře


jen se s autem máme ještě hodně co učit

 


takto je zaparkované a zbývá už jen posledních pár úprav, které proběhnou hned, jak nám přijdou díly